12 Nisan 2012 Perşembe

etli pırasalı kereviz yemeği

etli pırasalı kereviz yemeği
Kerevizi özlediğimdenmidir yada gerçekten çok lezzetli olduğu için mi karar veremediğim çok tatlı pırasalı kereviz yemeğim..  Yola, çocuklara pırasa yedirmek amaçlı çıksamda ben çok beğendim onlarda en azından suyuna ekmek banarlar faydalarından yararlanırlar diye düşündüm amacıma da ulaştım.. 1 kilo pırasadan 3 yemek yapmıştım ilki kıymalı pırasa hemencik iki tane pırasadan pişirdim öğlen yemeğimiz olmuştu. Sonra bu kerevzli olanı pişirdim sonuncusuda nohutlu olanı onuda yarın paylaşırım artık.. sevgiyle, afiyetle hoşcakalın..

malzemeler
1 tane kereviz (500gr.dı)
2 tane pırasa
1 tane büyük kurusoğan
250 gr kuşbaşı et
1 yemek kaşığı salça
1 tane patates
1 tane havuç
3 yemek kaşığı zeytinyağ
tuz

hazırlanışı
Soğanı yemeklik  havucu küp  doğrayın zeytinyağında beraber soteleyin kuşbaşı etleri ilave edin kavurun üzerine salçayı ekleyip kokusunu verene kadar çevirin. Kereviz ve patatesin kabuğunu soyup yıkayın küp küp doğrayın pırasayı halka halka doğrayıp hepsini yemeğe ilave edin sebzelerin hizasına kadar su koyun tuzunu ekleyin. Orta ateşte pişirin.


pırasalı kereviz yemeği

13 yorum:

u.aydin dedi ki...

ellerine saglik hayatim bir tasla uc kus yani bravo.harika gorunuyor,sevgiler.

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim ellerine sağlık :))
ama ben kerevizi hiç sevmem :((
ama eti çook severim :))
harika görünüyor :))
kerevizler senin etler benim olsun :))))
kocaman sevgiler isviçreye :))

birsence dedi ki...

çok besleyici kereviz pırasa ve et harikasın tatlım...

Unknown dedi ki...

İnanılmazz bir yemek bayılırım böyle yemeklere.. Etler de harika pişmiş. Ellerinize sağlık. Bir tabak istesem :)

Unknown dedi ki...

pırasayı bende etli yapıyorum kerevizli hiç denemedim ama madem bu kadar methetmişsin denemekte yarar var. ellerine sağlık sevgiler selamlar

ebrulitatlar dedi ki...

Pırasalı kereviz yemeğini herkes bilmez ama çok lezzetli oluyor. Hele etli olursa hımm.nefis. Ellerine sağlık canım. Sevgiler..

Birsel ve İrem dedi ki...

Görüntü nefis, ellerinize sağlık. Kerevizi zeytinyağlı çok severim ama etli hiç denemedim. Size afiyet olsun.
Sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Çok iştah açıcı.
Sevgiyle kal.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Kerevizin her türünü çok severim.
Harika görünüyor.Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım fotoğraflar o kadar canlıki elimi uzatsam alıcam sanki:))Ellerine
sağlık enfes olmuş sevgiler.

Unknown dedi ki...

Aahhh iste bak ben bunu denerim ! Bizim evde pirasa yenilir kolaylikla ama kerevizi 'de deneyim bakalim. ELlerine saglik canim nefis gorunuyor

Yeşim dedi ki...

üçü bir arada olmuş benim için...çok güzel gözüküyor ellerine sağlık afiyet şifa olsun...

esra dedi ki...

kereviz ve pırasanın buluşma fikri çok güzel,inş kereviz yaparken unutmam:)) eline sağlık canım..

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe