15 Kasım 2010 Pazartesi

kolay profiterol

birdilimbirtutam, sevgili Serap Hanım'ın düzenlediği yalancı yemekler etkinliğinin bugün son günü. Başladığından beri ne pişirebilirim diye düşündüğüm ve çok zorlandığım bir etkinlik oldu:) pişirecek yalancı yemek bulamadım:) Tarif defterimde bulduğum bu yalancı profiterolü pişirdim. Ve nefis oldu dinlendikce lezzetlendi.

malzemeler
800 ml süt
2 ym kaşığı nişasta
2 ym kaşığı un
1 yumurta sarısı
1 su bardağı şeker
1 küçük pk  bebe bisküvisi
ayrıca
1 pk çikolata sosu

hazırlanışı
Muhallbebi malzemelerinin hepsini karıştırın ve koyulaşana kadar pişirin. Ocaktan alıp 1 ym kaşığı dolusu margarin ekleyip mikserle 1-2 dk çırpın. İçine ikiye böldüğünüz bebe bisküvilerini atın. Karıştırın servis yapacağınız kaba boşaltın. 1 pk çikolata sosunu tarifine göre hazırlayın muhallebinin üzerine dökün arzunuza göre fındık,fıstıkla süsleyin. Buzdolabında 2-3 saat dinlendirin.


20 yorum:

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Hmmm Ben bunu yerim ya :) Benin icin farketmez yalanci olmasi:)ellerine saglik canim cok guzel gorunuyor

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Mutlaka denicem,tam benlik,umarim kizlarda sever,iyi bayramlar dilerim...

Nehir Butik Pasta dedi ki...

mm nefis olmuş
ellerine sağlık arkadaşım
iyi bayramlar

Şehnaz dedi ki...

hımmmm harika olmuş..mutlu bayramlar...

sarkaç dedi ki...

Ben bu tatlı yalana bayıldım.
Mutlu bayramlar

Tümay Öztürk dedi ki...

Canım sana, ailene ve tüm sevdiklerine öncelikle sağlıklı sonra da mutlu bir bayram diliyorum:)... tatlın harika görünüyor...

Nilgün dedi ki...

Sağlıklı ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileği ile.

bir dilim bir tutam dedi ki...

canim hic problem desgil.Hemen senin tarifinide alip etkinligime katacagim.Aslinda bu gün son gün ama dünden beri bu vakte kadar tarif gelemyince bende sonuclandirdim.Senin tarifini 6 gruba aliyorum.Sevgiler

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel görünüyor profiterol çok severim deneyeceğim sevgiler nice sağlıklı ve mutlu bayramlara sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Sevalciğim mutlu bayramlar diliyorum ellerine sağlık sevgiler..

LEZZETİKRAM dedi ki...

ellerine sağlık ,iyi bayramlar :)

Egeden Tarifler dedi ki...

Ben de bu etkinlik için orjinal bir konu bulmakta zorlandım be katılamadım :) Tatlın hoş görünüyor eline sağlık. Bayramın şimdiden kutlu olsun. Sevgiler.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ımm nefıs görunuyor ellerıne sağlık Seçil'ciğim.denedın mı bılmıyorum ama bu tarıfı etimekle yapıyorum yiyenler asla etimek oldugunu anlayamıyor:)canım hayırlı bayramlar dılıyorum:)sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik oncelikle, harika olmus.

Nice guzel bayramlar dilegiyle, sevgiler ve selamlar.

çeşnici Handan dedi ki...

Güzel ve mutlu bir bayram dilerim.

evcilik dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz güzel bir bayram diliyorum..
ellerinize sağlık,sevgiler.

Banu dedi ki...

canım iyi bayramlar:))) ellerine sağlık nefis olmuş... sevgilerimle...

ozlemhan dedi ki...

Bayramın mübarek olsun canım sevdiklerinle daha nice güzel bayramlar diliyorum.

Unknown dedi ki...

Canim benim, bayramin bu tatlin kadar muhtesem gecsin... Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

hayırlı bayramlar dilerim

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe