16 Kasım 2010 Salı

mim


gelibolu17m gülcanım  beni geçenlerde mimledi hemen cevap verememiştim. Konusu ise Garip alışkanlıklarınızı veya yapamadıklarınızı 7 madde ile anlatın. Gülcancım işte cevapları :)



1. Hiiiç garip alışkanlığım olmadığını farkettim :) birde anneme sorayım bir ara,  gerçekten öylemi :)

2. Uzakdoğu gezisi halen yapamadım...

3. İstanbul'da kızkulesin de halaaa bir akşam yemeği yiyemedim...

4. Meşhuurr Yunan adalarına vize sorunum olmadığı halde halaa gidemedim...

5. Tango yapmayı heeep istedim ama yapmamam için hep sebebleri oldu şimdi ise kocam..

6. Stepe yazıldım ama kendimi heep engelledim süresi doldu gidemedimm...

7. Şimdi yazacağım şey gerçekten benim için çok önemli ve gerçekten çok isteyip yapamadığım bir şey biri beni organize etmeli, Çocuk yuvalarına ve yaşlılar evine gidip onlarla bir gün geçirmeyi...

İşte bu kadar yapamadıklarım yarı ciddi yarı şaka listelesem sayfalar dolusu olur galiba:)


Herkezin bütün dostlarımın, sevdiklerimin, yemek bir aşk okuyucularının :) bayramını en içten güzel dileklerimle kutluyorum... nice güzel bayramlara hep beraber inşallah.....

14 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

hatırlayıpta bayramımı kutlayan yüreğini severim senin!Canım en güzel bayramlar seninle olsun.Sevgiler.

gelibolu17 dedi ki...

Canım benim çok teşekkürler ediyorum...
Mutlu bayramlar diliyorum sevdiklerinle beraber...
selamlar

kitchenart-ist dedi ki...

Sağlıklı ve huzur dolu bir bayram geçirmen dileğiyle...
Sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Sevalciğim mimini gülümseyerek okudum mutlu bayramlar diliyorum sevgiler...

Ballı Cimcime dedi ki...

Seyahat ve spor fikirlerini ben de hep erteleyenlerdenim üzülme:)

Senin ve ailenin Kurban bayramınızı tebrik ediyor, daha nice bayramlara sevdiklerimizle beraber sağlıkla, mutlulukla, huzurla, kavuşmamızı diliyorum. Sevgiler, hayırlı bayramlar...

Baharcicegi dedi ki...

AILENLE HUZURLU NESELI GÜZEL BIR BAYRAM DILERIM CANIM

evatolyesi dedi ki...

Sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmenizi dilerim
Sevgiler:)

Yeşim dedi ki...

:) pek çoğu benim de yapamadıklarım arasında. Sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram diliyorum tatlım :)

Tespih Taneleri... dedi ki...

Seninde bayramin mubarek olsun canim ziyaretin icin cok tesekkurler... Sevgilerimle

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Umarım arzu ettiğin herşeyi en kısa zamnda gerçekleştirirsin... İncir uyutması benim damak tadıma çok uyan bir tatlı oldu; hani zevkler ve renkler tartışılmaz demişler ya ben çok beğendim ama başkaları da benim kadar beğenir mi bilmem, mini ölçülerle denemenizi tavsiye ederim, eminim seveceksiniz.... İyi Bayramlar...

çeşnici Handan dedi ki...

Güzel bir bayram dilerim. Sevgilerimle.

aslı dedi ki...

Sevgili Seval, yapamadıklarını en kısa zamanda gerçekleştirmeni dilerim. Yıllarca çocuk yuvasında engelli çocuklara gönüllü annelik, yetiştirme yurdunda da pırıl pırıl genç kızlarımıza gönüllü ablalık yaptım. Şu aralar biraz sağlık problemi yüzünden ara vermek zorunda kaldım :( Yapamadıkların arasında bu maddeyi görünce yazmak istedim. Yapamadıklarının içinde en kolay gerçekleştirebileceğin onlarla sevgini paylaşmak. Böyle bir isteğin olduğu için bile seni kutlarım.
Sevgiler...

Elifin Terazisi dedi ki...

Kimsesiz çocuklar yurtları ve huzurevleri benimde gitmek istediğim yerler ...Galiba gidince içimiz acıyacak diye mi korkuyoruz bilmem, belki de gidenlerin izlenimleri kötü etkiledi beni.
Halbuki gidip kendi izlenimlerimi yaşamalıyım, sevgiler:)

Banu dedi ki...

canım merhaba:) Hedeflerimiz yaşama sevincimiz umudumuz... Hepimizin farklı bende bir gün The Marmara otelinin terasında gün doğuşunu izlemeye Kapodokya ya balonla gezmeyi istiyorum... Kısmet sıra bunlarada gelecek... Sevgilerimle öptüm...

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe