28 Kasım 2012 Çarşamba

içi doldurulmuş biberler

Bu biberleri, markette renkleri ve minik minik oluşlarıyla gözüme şirin geldikleri için  almıştım mutlaka bir şeyler yaparım demiştim. Ve geçen hafta yemeğe gelen misfirlerime içini doldurarak meze haline getirdim.. Kahvaltı sofralarına da gidebilecek seçenek oldu..

malzemeler
250 gr. renkli küçük biber
1 kibrit kutusu kadar sert yağlı peynir (ezilmiş)
2 yemek kaşığı dolusu krem/labne peynir
bir kaç budak brokoli (çiğden)
bir kaç dal dereotu
1 tane taze soğan
pul biber
karabiber
bir kaç damla zeytinyağ

hazırlanışı
Biberleri yıkayın kaynar suda biberler yumuşayana kadar pişirin. Suyunu süzün sap kısımlarından keserek çekirdeklerini temizleyin.

Brokoli, taze soğan ve dereotunu kıyın. Diğer malzemeleride ekleyerek karıştırın. Biberlerin içini doldurun.

Üzerine zeytinyağ gezdirip servis yapın.

8 yorum:

Deniz dedi ki...

Görüntüleri harika! Misafir sofralarına güzel gider gerçekten de. Ellerine sağlık.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Renkler nasıl da güzel görünüyor. Cıvıl cıvıl bir tabak.Baharı anımsattı.Benim de çok sevdiğim bir lezzet.
Sevgiyle kal.

LaMa dedi ki...

bu renkler, yemelik degil, tabloluk ... en dogalindan rengarenk insanin icini aciyor degil mi?
elleren saglik!

Nurşen Aksoy dedi ki...

Canımm ellerine sağlık,çok hoş olmuşlar...bayıldım..Çok ta sağlıklı olmuş..

Ferkay dedi ki...

Sevalcim çok şık görünüyor biberler bayıldım. Ellerine sağlık canım..

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Ellerine sağlık pratik ve çok hoş.

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Lezzetini tahmin edebiliyorum.Ellerine sağlık.Harika !!!

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben değil ama eşim bayılır bunlara vallahi.

Eline sağlık.
Acaba mı diyen anne Çiğdem

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe