11 Kasım 2012 Pazar

bayram kahvaltısı

Doğum günü menüsünü değiştirmek lazım artık, bu sofrayı bayramın ikinci günü Türkiye'ye kesin dönüş yapacak arkadaşım için hazırladım. Ne telaş ne telaş düşünsenize yıllardır biriktirdiğiniz her şeyi elden çıkarıp yada bırakıp çok uzaklaştığınız hatta yabancılaştığınız yurdunuza dönüyorsunuz. Yapamazsamlar, çocuklarımın eğitimi, tekrardan yeni çevre kurma vede a dan z ye tekrardan yeni bir ev kurma stresi.. Maddi manevi zorlukları.. Kilo vermemek elde değil:) güzel yanıda bu olsa gerek.. Ama yine de imrenmemek mümkün değil ben imrendim:) darısı en kısa zamanda başıma diyorum.. Uzak ihtimal olsada..
Neler mi hazırladım?
Klasik kahvaltılıklarımız
el açması ıspanaklı ve patatesli börek
cevizli kabak salatası
yumurtalı pırasa kavurması
tere, roka, maydonoz tabağı
vede bayram dolayısıyla kara lahana sarması, büzme baklava

20 yorum:

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Tam bayram kahvaltısına yakışır şekilde olmuş.Ellerine sağlık canım.

u.aydin dedi ki...

ah o masada ben de olsaydim.:):)
bayildim senin butun masamarin sahane hayatim.duzenine hayranim,menu de sahane,ellerine saglik olsun,Allah arkadasina kavustursun,ayni duaya istirak etmemek imkansiz,bizi vatan topraklarimizla bulusturur bir gun insallah,ben de cok istiyorum geri donus ama;iste amalar cok,hayirlisi herseyin,sevgilerle.....

fatosun mutfagından... dedi ki...

şahane bir sofra olmuş..keyifli pazarlar,sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım nefis bir menü ellerine sağlık sevgiler...

sibelyalcincom dedi ki...

Yine çok güzel bir masa hazırlamışsınız:) ellerinize sağlık yiyenlere afiyet olsun sevgilerimle:)

Ferkay dedi ki...

Sevalcim ellerine sağlık harika bir masa harika lezzetle..

Unknown dedi ki...

Hersey harika, ellerine saglik canim benim... Arkadasiniz da yolu acik, aydinlik olsun... Darisi bizlerin de basina insallah... Sevgilerimle,

Aicha Dalgic dedi ki...

harika super muhtesem !!

hersey bir yana o peçeteler

ne kadar tatlimis yahuu

harikaa tebrikler

bende sizi beklerim efendim :))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Kesin dönüs yapanlari duydugumda kulaklarima inanamiyorum nedense nednese! Henüz cevremde dönen olmadi ondandir belki,yani hayal gibi ,bizim icin hic umut yok ama sana bende katiliyorum belki bir ihtimal:))Masa harika yine elleirne saglik canim...

Deniz dedi ki...

Çok şık bir masa. El açması börekler de göz alıyor. Arkadaşınıza kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Bayrama ve uğurlamaya yaraşır bir sofra olmuş. Ellerinize sağlık ve gönlünüzde varsa en kısa zamanda size de kesin dönüş nasip olur inşAllah.

cuisine-interculturelle dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Canım yine birbirinden güzel lezzetler yapmışsın..
Ellerine sağlık.
Arkadaşın için hayırlısı olsun inşaAllah..

Unknown dedi ki...

Harika bir masa görüyorum. Hepsi birbirinden güzel.. Ellerine sağlık canım..

sarımutfak-hande dedi ki...

darısı başına:)))
ellerine sağlık herşey çok güzel olmuş canım

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

MERHABALAR
ZİYARETİNİZE GELDİM ÇOK BEĞENDİM BLOGUNUZU
ELLERİNİZE SAĞLIK
HAYIRLI AKŞAMLAR

Unknown dedi ki...

allah gönlüne göre versin masadaki herşey harikaymış ellerine sağlık.

Mutfak Dili dedi ki...

Hepimizin hakkinda hayirlisi olsun diyelim. Gurbet aci ama her kesi ekemyi neredeyse orada oluyor maalesef..
Arkadas hayirli mutlu gunler..
Ellere saglik olsun. Sofra harika.

Unknown dedi ki...

hoş gelsin sefa gelsin arkadaşın ve ailesi... korkmayın bu kadar her ne kadar endişe olsa da inanın ülkemizde yaşamak arada bir gelip gitmekten daha güzel. sofra ise harika tatlım. mutlu haftasonları dilerim. sevgilerle...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

hoş geldin masan muhteşem özledim seni.
ellerine sağlık.

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe