22 Şubat 2015 Pazar

porsiyonluk köstebek pasta şık sunumuyla :)



Sevgili Mevlüde'nin gün sofrasını burada yayınlamıştım bu muhteşem sunumla da son tarifi yayınlıyorum.. buradada bir önceki gün sofrası var. Bu 2014'ün sofrasıydı 2015 de inşallah yine şık bir sofrasında buluşacağız..
Ayrıca Yüsra'nın ve benim gün sofralarımız yayınlanmak için bekliyor..burada ve  burada Yüsra'nın bir önceki davet masaları var fikir edinmek için mutlaka uğrayın derim..
Mevlüde bu köstebek pastaların tarifini yeşil kividen almış bende aynı şekilde aktarıyorum sizlere.. 

keki için

3 yumurta
2 kahve fincanı şeker (birer parmak noksan olsun)
1 kahve fincanı su
3 yemek kaşığı kakao
3 kahve fincanı un
1 pkt kabartma tozu
1 pkt vanilya
1 tane limon kabuğunun rendesi

Kreması İçin:
2,5  su bardağı süt 
5 yemek kaşığı un 
6 yemek kaşığı şeker
1 pkt vanilya
1 tatlı kaşığı margarin
hindistancevizi (istediğiniz kadar)
1 tane muz 

hazırlanışı

Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar mikserle çırpın.
Suyu ekleyip hafif karıştırın. Limon kabuğu rendesini ekleyin.

Unu, vanilyayı, kabartma tozunu ve kakaoyu bir tabakta karıştırın. Eleyerek yumurtalı karışıma ilave edin.
Tahta kaşıkla hamuru söndürmeden karıştırın. Yağladığınız mini fırın tepsisine boşaltın.

150 C de önceden ısınmış fırında pişirin. 
Bu arada krema malzemelerini vanilya, margarin, hindistancevizi ve muz hariç karıştırıp pişirin.

Krema soğuyunca vanilya, margarin ve hindistancevizi ekleyip mikserle 3-4 dakika çırpın. 1 tane muzu küçük doğrayıp (kararmaması için limon suyuyla karıştırmayı unutmayın) kremaya ekleyin, hafif karıştırın.

Pişen ve soğuyan keki bir çay bardağı ile yuvarlaklar halinde çıkarın. Kalan kek parçalarını rondodan geçirip geniş bir tabağa boşaltın.

Bir yuvarlak kek parçasını alın. 1 çorba kaşığı dolusu kremadan koyup hemen parçalanmış keklerin üzerine kremalı tarafını atın.

Elinizle yuvarlayarak kek parçalarının her yerine gelmesini ve yuvarlak şekil almasını sağlayın.
Kalan kekler için aynı işlemi uygulayın.
Ağzı kapalı bir kaba alarak köstebeklerinizi bir gece dolapta dinlendirin

32 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

iç kreması kremşanti oluyor diye uzak durduğum bir tarifti. Kremalı olması cesaretlendirdi. deneyeceğim...

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Deneyeceğim, elinize kolunuza sağlık :)

Ayşe Betül Güneş dedi ki...

Ellerinize sağlık harika görünüyor tarif için teşekkürler sevgiler:)

Adsız dedi ki...

https://www.youtube.com/channel/UCXY0wtSX1dh_UzsH5UuzrvQ birbirinden lezzetli tarifler için buraya

Serap dedi ki...

Merhaba

Elinize sağlık .

Bana da beklerim sevgiler

İstanbul Catering dedi ki...

Deneyip lezzetini tatmaya değer görüntüsü var. Ellerinize sağlık..

Yemek firması dedi ki...

Muhteşem lezzeti var. Harika sunumuyla vazgeçilmez bir tatlı. Ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

içi için kullandığınız fikir çok hoş, elinize sağlık

İstanbul Catering dedi ki...

Güzel bir görüntüsü var, ellerinize sağlık..

Yemek Tarifleri dedi ki...

mükemel gözüküyor mükemmel,ellerinize sağlık...

alacatiotel dedi ki...

Alaçatı’da Ne Yenir? – Yemeklerden Yemek Beğenin!
Sizler de ağızlara layık Alaçatı yemeklerini görmek için sitemizi ziyaret edebilir dilerseniz bu lezzetleri yerinde yiyebilirsiniz.
http://www.alacatiotel.com.tr/yeme-icme-gece-hayati/

Tijen dedi ki...

Ye beni diyor çok pratik sevimli minikler...

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım olmuş :) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler. http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

Ankara Boyacı dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

Unknown dedi ki...

cok güzel olmus http://dataguvenlik.web.tr/

İstanbul Boyacı dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika... ilgi ile takip ediyoruz. daha sık güncellenen paylaşımlar ile sitenizi devamının sürmesini tavsiye ediyorum.

http://sanayitipicaymakinesi.com/
http://www.remtamutfak.com/
Çay Makinesi
Çay Makinası

Adsız dedi ki...

O nasıl güzel gözüküyor arkadaş

Bursa Seo Hizmetleri

Yemek tarifi dedi ki...

Harika cnm ellerine sağlık başarılar

Fulya Süzen dedi ki...

Merhabalar,
Ben de blog yazarlığına merak sardım ve henüz çok yeniyim, sizlerle birlikte birçok keyifli tarif ve lezzet paylaşmak isterim. Bloğumu da ziyaret ederek bana manevi destek verirseniz sevinirim.
Ama öncelikle bilgi paylaşımında bulunmak ve değişik sohbetlerde bulunmak önemli olandır bence. Bilgi sonsuzdur ve paylaştıkça artar inancıyla bu yola çıktım ben:)))))))

"fulyapimlezzetler.blogspot.com"
"SİHİRLİ YEMEK KUTUSU"

Şimdiden Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Ben bu yolda henüz çok yeniyim, blog yazarlığı yapıyorum, Bloğum: "SİHİRLİ YEMEK KUTUSU" - adresim: fulyapimlezzetler.blogspot.com
Sizlerle birlikte bilgi paylaşımında bulunmak farklı lezzetler denemek ve denenmesine de vesile olmak çok keyifli olacak eminim.
Bu anlamda, bana manevi olarak destekte bulunabileceğinizi düşünüyorum, aynı zamanda sayfamda yayınladığım çok özel tarifleri sizlerle paylaşmak da beni mutlu edecek. Umuyorum siz de benimle aynı fikirdesinizdir:)))

Şimdiden Teşekkürler....

Ardanın Mutfağı dedi ki...

Merhaba ben Arda Türkmen tariflerinizi çok beğendim. Başarılarınızın devamını dilerim. Sizleride siteme beklerim.

www.ardanin-mutfagi.com

Selma Mutfakta dedi ki...

Tariflerini çok güzel görünüyor.
Blog kullananlara özel çekiliş yapıyoruz katılmak istersen siteme beklerim.
http://www.selmamutfakta.com/2016/02/bloggerlara-ozel-cekilis.html

WebKenti dedi ki...

Çok leziz görünüyor :)

Tijen dedi ki...

Uzun süredir paylaşım yapmıyorsunuz,umarım iyisinizdir,gözlerim hep sizin yayınlarınızı arıyor...Sevgiler...

Bayansekerr dedi ki...

Harika görünüyor. Benimde bir blogum var ve sirf yemek tarifleri uzerine olmasada çoğunlukla yemek tarifleri veriyorum :)

Oktay Usta dedi ki...

Merhabalar, sitenizin görsel içerikleri ve açıklayıcı anlatımı ile bir bütünlük sağlamış sizler de kendi tarifleriniz ile tarif yarışmamıza katılmaz mısınız?
Tariflerinizi-- http://www.oktayusta-yemektarifleri.com/p/tarif-gonder.html --bizlere göndererek bizleri ziyaret edebilirsiniz.

Yemek Tarifleri Sitesi dedi ki...

Teşekkürler çok güzel olmuş.

http://yemektariflerisitesi.xyz

Kocaeli yemek dedi ki...

Çok güzel paylaşım olmuş. Önerilerinizi kullanacağım

Ankara Boyacı dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

tatyemek dedi ki...

yemek yapmak çok güzel eglenceli bir iş yapmak isyene yapmak istemeyenede sıkıcı gelir yemek yapmaktan zevk alacaksın.

tat yemek dedi ki...

çok harika bir blog bende bloguma beklerim

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe