25 Kasım 2012 Pazar

supangle

supangle yada çikolatalı puding
 
Farkı nedir bilmiyorum yoksa içine giren malzemeler aynı, acaba bir yörede öyle bir yörede böyle mi anıldığından:) Yoksa birbirini ayıran çok önemli bir özelliği varda ben mi fark edemedim? Her ne olursa olsun çocukların bayıla bayıla yediği bir sütlü tatlı.. Şu saatlerde yapar buzdolabına kaldırırsanız akşam üstü pazar keyfi adı altında eşinize ve çocuklarınıza ikram edebilirsiniz..
 
* Supangleyi küçük çikolatalı kek parçalarının üzerine dökerek de   servis yapabilirsiniz..
 
* Üzerine isteğe bağlı krema sıkabilirsiniz..
 
* Çikolata kırıkları serpebilirsiniz..
 
* Fındık, fıstık, antep fıstığı gibi fındık gillerden kırıntılar olabilir
 
* Tamamen sizin zevkinizle ilgili görsellikli sunabilirsiniz:)
 
malzemeler
1 lt süt
1/2 su bardağı mısır nisastası
1/2 su bardağı un
1 su bardağı şeker
4 ym kaşağı kakao
1 tane yumurta sarısı
200 ml krema
100 gr bitter çikolata
 
hazırlanışı
Krema ve çikolata hariç tüm malzemeyi çırpma teliyle karıştırın tüm malzeme çözülsün. Orta hararetli ateşte karıştırarak üzeri göz göz olana kadar pişirin. Ocaktan alın kremayı ve küçük kırdığınız çikolatayı ekleyip çikolatalar erinceye kadar karıştırın. Kaselere bölüştürün soğuduğu zaman istediğiniz gibi süsleyin buzdolabında birkaç saat dinlendirip servis yapın..

 supangele yada çikolatalı puding


14 yorum:

Gisi Tasarım dedi ki...

Sevgi Seval, bu ne muhteşem bir görüntüdür. Hiç tatlı sevmem(!), şuan da tatlı krizim nüksetmedi zaten :((
Ellerine yüreğine sağlık.
Sevgi ve muhabbetlerimle..

*mehtap dedi ki...

nefis olmuş,bayılırım..

Unknown dedi ki...

Ohh harika hafif bir tatlı. Aralarındaki farkı ben de bilmiyorum ama sanki supangle daha yoğun kakaolu puding daha hafifmiş gibi geliyo :) Sevgiler!

Unknown dedi ki...

Benimde bazen kafam karışsa da bu konuda çok üzerinde durmuyorum.Ama uzun zamandır ikisini de yapmadığımı farkettim.Özlemişim.Ellerine sağlık canım.Afiyetler olsun...

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık harika görünüyor. Sevgiler.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

dediklerine bende katılıyorum aslında fark yok:) ancak görüntü harika hafif bir lezzet ellerine emeklerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Sevalcim nefis görünüyor uzun zamandır yapmamıştım canım çekti valla:)))Ellerine sağlık sevgiler...

Ferkay dedi ki...

Bayılırım sütlülere harika bir görüntü Sevalcim ellerine sağlık canım..

nergis mevsimi dedi ki...

Eskiden supangle üzeri dondurma yenilirdi,fotoğrafı görünce hatırladım.Hiç bir zaman hayır denilmeyecek hafif bir tatlı.Eline sağlık.

Deniz dedi ki...

Muhteşem görünüyor. Albenisi yüksek bir tarif vermişsin, canım istedi şimdi :)
Ellerine sağlık.

kış güneşi dedi ki...

o üzerindeki kırmızı şey ben olsaydım keşke şimdi o lezzeti yiyiyor olaçaktım enfes olmuş, eline sağlık canım

u.aydin dedi ki...

tatli krizlerine dur diyemeyen bana bu yapilirmi yaaaaa;bu ne guzellik,bu ne asil bir durus,bayldim ben bu supangleye....ellerine saglik hayatim,sevgilerle....

Özgür Tatlar dedi ki...

goruntu nekadar guzel,fotograflar profosyonel olmus.tebrikler.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Farkı illa ki oluyor,kanımca puding daha az çikolatalı supangles ise hem çok yoğun çikolatalı hem de pudinge göre daha keskin bir tada sahip.
Ben çok severim,ben de bir türlü yayınlayamadım tarifini.
ellerinize sağlık.

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe