23 Ağustos 2010 Pazartesi

parkta doğum günü

Hava güzel ise doğum günleri burada parkta yapılıyor. Aslında benim de ilgimi çekiyor, benimkilerin doğum günleri mayıs ve ekim burada daha hiç o günlerde havanın sıcak olduğunu görmedim olsada yapsam :) Ben hep yer kiraladım. İyi ve hoş ama işiniz bittiğinde öyle bir bırakmanız gerekiyorki sterilize ameliyat yeri gibi abartıyorsun diyorsanız burada yaşayanlara sorun derim :) tabiki pis bırakamazsınız ama her şeyi zorlayarak bunda su lekesi kalmış burayı silmişsiniz ama şurda ayak izi gördüm gibi sizin sınırlarınızı zorlayarak eve gelen telefonların hatti hesabı olmaz Arda'nın ilk yaş partisinde neye uğradığımı şaşırmıştım sonraki kiraladığım yerlerde sorun çıktı diyemem tek söyleyeceğim şey strese girmeden en güzel mekan parklar hem çocuklar gönlünce doya doya oynuyor arkasından stresli bir temizlik sorunun yok havadar bir mekan olumlu yanları çok yani :) Dün de çocuklar çok mutluydu. partinin sahiplerinin kızı burada öğretmen çocuklarla dioloğu iyi yani onları yöneterek çok güzel oyunlar kurdu keyifli anlardı. Kumdan kaleler yapıldı, çimenlerde yuvarlanıldı, sallanıldı, kayıldı, futbol oynandı, yenildi içildi tabiki ben hayır. Hava muhteşemdi. Bu sabah ise karanlık ve yağmurlu bu kadar değişken işte...
Hepinize keyifli bir hafta diliyorum sevgiler...


işte böyle birbirinden lezzetli yemekler vardı (tadanların görüşü :)
bende bu güzel masaya kısır ve yoğurtlu karışık kızartmayla katıldım


her zaman olduğu gibi çocukların ilgisini tatlılar çekti

17 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

İlginç bir doğum günü olmuş.Masa da güzel görünüyor.Yapanların eline sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

canımm açık ahava gibisi yok gerçekten:))
yer kiralama olayında yaşadıkların ise çoookk ilginç:))
mutlu haftalar dilerim..
sevgiler..

yemekbiraşk dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel bir gündü
sevgiler..

Denizcim bilmukabele hayatım eveeett bir de yanımda olup görseydin temizliğin üzerine 3 kez gittik tekrar temizlemeye :)) buranın yaşlılarının uğraşları farklı oluyor ...:))

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerinize sağlık hepinizin nefis bir masa olmuş

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

enteresan bir kutlama :)
yanlız masadakiler bir harika.
sevgiler.. iyi haftalar

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika bir masa olmuş, hazırlayanların ellerine sağlık. Ezme salata ve köfteli patlıcan kebabına da bayıldım. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

HERŞEY HARİKA HEPİNİZİN ELLERİNE SAĞLIK CANIM YİYENLERE AFİYETOLSUN MUTLU HAFTALAR DİLİYORUM SANA

yemekbiraşk dedi ki...

teşekkürler Aylin :) beğendiğine sevindim, sevgiler..

Bir dut masalı eh entresan sayılır :) sevgiler

Sevgili Birsen Hepsi için çok teşekür ederim :) sevgiler

Handecim bende hayırlı haftalar diliyorum, teşekkürler

sevgiler..

evatolyesi dedi ki...

Çocuklar için çok güzel bir kutlama:)
İyi haftalar dilerim.
Sevgiler:)

dokuzuncubulut dedi ki...

Tatlısıyla, tuzlusuyla tam bir ziyafet sofrası olmuş...
sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

ev atölyesi çok teşekkürler gerçektende öyle çocuklar bayılıyor böyle olunca :)
hayırlı haftalar
sevgiler

Aslı Hanım çok teşekkürler beğendiğinize sevindim :)
sevgiler..

özlem dedi ki...

ellerine sağlık.masadakiler harika.. şu an çayımı boş içiyorum. olsada yesem.

yemekbiraşk dedi ki...

...:) beğenmeniz ne güzel arada bir öyleside güzel çayın tadına kokusuna vararak :)
sevgiler..

yemekaski.com seçil dedi ki...

Masa harika.. hepinizin ellerine sağlık.. yanlız bir tanesinin ne olduğunu çok merak ettim üst resimde poşetli kekin yanında duran kasenin içindekini :) hamur kızartması mı?

yemekbiraşk dedi ki...

Seçilciğim teşekkürler. hımmm o sade hamur kızartması canım :) Onu da bir arkadaşımız yapıp getirmiş istiyorsan tarifini alırım içine yumurta koyduğunu biliyorum iki ucunda çentikleri var kesiyor ama hamuru açıyormu ki açıyor olmasıda lazım ama çocuklar severek yedi :)
sevgiler canım

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ne guzel ya hemde parkta
ee tabi turkiyede havalar guzel
evde durmaya ne gerek var yapin herseyi cikin disari ohh mis gibi havayla ,yiyin o guzel mamalari :)

mintinin dünyası dedi ki...

AYYY SÖYLEMEZSEM ÇATLARIM HEMEN GİDİYORUM LAKİN SOFRAN ÇOOOK GÜZEL CANIM...

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe