8 Nisan 2011 Cuma

peynirli ıspanaklı tart

Ispanak seviyorsanız pratik ve lezzetli  yemek oluyor. Ispanak haricinde herhangi bir sebze de olabilir örneğin pırasa, patlıcan, kabak vs. hem çay sofralarında hemde herhangi bir öğünde yapılabilecek bu tartı tarif kolik ve hobi dünyamın düzenlediği 45 dakikalık tarifler etkinliğine yolluyorum orada görüşmek üzere:)
peynirli ıspanaklı tart

malzemeler
1 poşet ıspanak (500 gr yaprak halinde)
1 tane kuru soğan
2 diş sarımsak
3 ym kaşığı zeyinyağ
4 ym kaşığı permasan yada eski kaşar rendesi(opsiyonel)
250 gr beyaz peynir
1 büyük yumurta
milföy hamuru

hazırlanışı
Kuru soğanı ve sarımsağı temizleyin yemeklik doğrayın. Zeytinyağında soteleyin. Doğranmış ıspanağı ilave edin  kavurun. Ocaktan alın. Ezilmiş peyniri, permasanı ekleyin içine yumurtayı kırın karıştırın peynirden dolayı tuzu yeterli gelecektir ama ağız tadınıza göre ayarlayın.  (33cm.lik milföy hamuru kullandım) Tart kalıbına milföyü yayın üzerini çatalla delin iç harcı yayın 1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri serpin 200C fırıında üzeri kızarana kadar pişirin.
peynirli ıspanaklı tart

25 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

oooo süpeeer. milföy tart için çok iyi bir fikir olmuş canım. ellerine sağlık

canimçektipişirdim dedi ki...

ellerine sağlık eminim çok güzel olmustur..

Unknown dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyor.
O dilimi nasıl istiyorum bir bilsen.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

lezzet sefasi dedi ki...

Harika gorunuyor ellerien saglik canimm

Nilgün dedi ki...

Permesan peynire bayıldığım için onunla yapılmış herşeyi yerim. Ama maalesef burada çok pahalı olduğundan verdiğim tariflerde kullanamıyorum. Bazı arkadaşlar yerine kaşar peyniri diyorlar bence yerini tutmuyor. Tarifini alıyorum, ellerine sağlık..

GÖNÜL dedi ki...

süper ellerine sağlık daha kahvaltı yapmadım görüntü süper iştahım açıldı artık işyerindeki kahvaltı ile idare edeceğim sevgiler

Unknown dedi ki...

milföyle olması çok pratik olmuş.ellerine saglık.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

çok estetik...eminim lezzettlidirde...ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Sevmek ne kelime, bayilirim ispanaga, hele de böyle bir tarzda... Börek veya tart icinde... Ellerine saglik canim benim... Sevgilerimle,

yedirenk dedi ki...

arkadaşım süpper olmuş,ellerine sağlık canım...

Tümay Öztürk dedi ki...

Favori tartımdır ıspanaklı ve peynirli. Ellerine sağlık:)

Şehnaz dedi ki...

offffff süper olmuş..elllerine sağlık arkadaşım..möilföy hamurunu çok iyi düşünmüşsün..inşallah denemek istiyorum...süperolmuş süper...

mutfagabuyrun dedi ki...

sebzeli her şeyi severim.ellerine sağlık canım.çok güzel olmuş.hayırlı cumalar.

sarımutfak-hande dedi ki...

görüntü süper eminm tadıda öyledir ellerin dert görmesin canım tarifi kaptım :)))))

Calibe'nin Mutfağı dedi ki...

Görüntü enfes tadida kesin öyledir
Sevgiler
Cali

Ferkay dedi ki...

Süper olmuş, ıspanağa da bayılırım. Ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Nefisss, süper ötesi bir şey bu. Ellerine sağlık canım.

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis görüntü de lezzet de harika ellerine sağlık canım.

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

ıspanak ve peynir üstelik tart! çok nefis olmuş çok! misss kokmuştur pişerken! ellerinize sağlık!

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım harika olmuş bayılırım böyle sebzeli tartlara sevgiler...

Gulden dedi ki...

Ispanak ve peynir karisimi ile yapilabilen ne kadar cok sayida tarif var. Hepsi de guzel oluyor. Cok uyumlu bir ikili bence:) Bu da harika gorunuyor. Insallah deneyecegim.

ÇİĞDEM dedi ki...

ellerine sağlık çok iştah açıcı görünüyor:)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

oooh enfesss görünüyor! ellerine saglik canim benim.. sicacik sevgiler, mutlu pazarlar..

Tarifkolik dedi ki...

Bu şahane tarif için çok teşekkür ediyorum arkadaşım sevgiler..

rumma dedi ki...

Hemde milföy hamuruyla, çok pratikmiş..:)

Ellerinize sağlık, sevgiler

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe