13 Haziran 2011 Pazartesi

kanton Luzern sörenberg gezisi

Anneler gününden bir gün önce malum cumartesi ve tatil eşimde evde olunca günlük planlarımız yapıldı ve koyuverdik kendimizi yollara niyetimizde emmental vadisine (şu meşhur emmentaler peynirin anayurdu, kanton Bern'de bulunuyor) gitmekti o niyetle de evden çıktık birde baktık ki kanton Luzern'e bağlı Sörenberg'deyiz hiiç üzülmedik gittik gördük gezdik ve çok beğendik evimize en yakın kayak merkezine vardık. (1 saat) Daha çok yerli turistin tercih ettiği bir kayak merkezi biz baharda gidince kar yoktu tabi üstelik İsviçre tarihinin en kurak dönemini yaşıyor bu sene güldür güldür akan sular çekilmiş postlarım da da yazmıştım Türkiye yağmurlu günler yaşarken biz havuza gidiyorduk. buradan benim çektiğim fotoğrafların biraz daha karlı hallerini görebilirsiniz..
bu post aslında sevgili arkadaşım Arzu'nun yapmış olduğu kremalı ıspanaklı kekle  olacaktı ama tarifleri bulamıyorum İsviçre'de bıraktım galiba ya bu postu okuyan sevgili arkadaşlarım bana kekin, kömbenin, böreğin, salatanın tarifini yazacaklar:) yada artık döndüğümüz zamana kalacak Ağustos 15'e :)
Sörenberg'in kayak ve kızak noktalarını gösteriyor..
Orange ok bizim buluduğumuz nokta sonrasın da 530m daha çıktık.
resimleri tek tek yükleseydim belki sıkılabilrdiniz:) kolajlı hazırladım..
Şu güzelliğe bakarmısınız lütfen... Poz veriyor değilmi?
gördüğünüz yamaçlarda kayak yapılabiliyor.. en azından öğrenebiliyorsunuz:)
burası bulunduğumuz vadinin en yüksek noktası ve sonrasın da aşağa inmeye başlıyoruz veee

bu muhteşem doğayla karşılaşıyoruz..
arkada Alpler yükselmeye başlıyor..

küçük eve bayıldım karda düşünebiliyormusunuz bu güzelliği:)

bana aynı karadenizi hatırlatıyor arkada 4bin küsüre çıkan dağları
hariç ama geri kalanlar sanki karadeniz yaylaları..

İşte küçük bir İsviçre dağ gezisi zaman zaman sizlerle diğer gezilerimi de paylaşacağım.. İnşallah keyif alırsınız:) sevgilerimle..

Gülcan dedi ki...

negüzel valla çok güzeller gerçekten karadenizi anımsatıyor allah izin verirse temmuzun 12 sinden sonra gümüşhanedeyim.

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

fotoğraflar harika karadenize gerçekten çok benziyor keçilerin pozuna bayıldım sevgiler

Unknown dedi ki...

Ne güzel, ne hos yerler... Insallah birgün bir program yapariz, biz de size takilir, bir daha gideriz o daglara...::) Canim benim, biraktigin nazik yorumuna da ayrica cok tesekkür ediyorum.. Sevgilerimle,

GÖNÜL dedi ki...

sevalciğim muhteşem bir doğa harikasın da yaşıyorsun ne mutlu sana eşim karadenizli bir kaç kez gittim gerçektende karadenizi anımsatan görüntüler gezilerin devamını da merakla bekliyoruz canım sevgiler

Unknown dedi ki...

Keyif almak ne demek bayıdım. Harika fotoğraflar, nefis manzaralar. Gözlerim bayram etti fotoğraflara bakarken, sizler içinde nasıl mutlu olmuşsunuzdur kimbilir?

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
paylaşım için teşekkürler. Harika fotoğraflar. Nefis bir manzara. Yeşilin her rengi ve alabildiğince. Karadeniz gibi .
Seyretmeye doyamadım.
Sevgiyle kal.

pembe kekik dedi ki...

Ne kadar güzel yerler,bu kadar çok kolaj yapmasaydın da hepsini doya doya seyretseydik.Sıkılan bakmasın di mi:)Emeğinize sağlık,nefis manzaralar...Harika bir yazı olmuş.Bakmaya doyamadım...

Unknown dedi ki...

Nasıl iyi geldi bu güzel fotoğrafları görmek...
İnsanın içi açılıyor.Muhteşem manzaralar.
Sevgiler canım.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

biz de sayende gezmiş gibi olduk RABBİMİZ ne güzellikler yaratmış, şükürler olsun:)))

otuzundansonra dedi ki...

Cennet gibi yerler hele o kuzuya bayıldım.Selamlar

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Adaşım Sevalcim,harika manzaralar sayende görmüş kadar oluyoruz teşekkürler paylaşımın için.Ayrıca sefanız olsun iyi gezmeler.
Karaorman pasta tarifini bekliyorum,inşallah kaçırmamışımdır.
Sevgilerimle...

durutarifler dedi ki...

Muhteşem görüntüler gerçekten. Keçide çok şirinmiş. Hele yamaçtan aşağıda göl harika gerçekten