16 Ocak 2013 Çarşamba

taze fasulye kavurması


Karadeniz mutfağının önemli yemeklerinden biri taze fasulye kavurması, yazdan buzluğa sırf kavurmasını yaparım diye koymuştum ve geçenlerde yaptım pek de güzel oldu. Çay sofralarınıza da yapabilirsiniz. Ben yumurtayı az kullandım isteğe bağlı çoğaltabilirsiniz.
 
yarım kilo taze fasulye
3 tane kuru soğan
2 tane yumurta
1 çay bardağı zeytinyağ
tuz
 
Taze fasulyeyi temizleyin 2-3 cm eninde doğrayın tuzlu su hazırlayıp haşlayın suyunu süzün. Soğanı iri yemeklik doğrayıp zeytinyağında soteleyin fasulyeleri ilave edip biraz daha soteleyin. Yumurtaları kırıp tuzunu ayarlayın karıştırarak yumurtaları pişirin. Sıcak olarak servis yapın..

9 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

merhaba, bir karadenizli olarak bayılırım doğrusu ellerinize sağlık sevgiler...

u.aydin dedi ki...

sen varya harikasin hayatim,super,en sevdigim,soframin taci,esimin vazgecilmezi...cok da yaparim ama seninki bir baska guzel olmus,ellerine saglik olsun canim,sevgilerimle......

günlük yaşamım dedi ki...

hayranım yemeklerinize :)

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerine sağlık,süper olmuş,hiç denemedim...Tatmak isterimm..

Unknown dedi ki...

Çok severim hemde bol yumurtalı..
Kahvaltı bile yapmadım ben yaa..:))
Ellerine sağlık canım..

Deniz dedi ki...

Biz de yaparız bundan ve çok severiz. Annem çok az da sarımsak katar. Ellerinize sağlık, çok iştah açıcı görünüyor.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Arkadassofralarinda begenerek yiyorum ama hic denemedim , ellerine saglik sevalcigim..

Ferkay dedi ki...

Canım bende hiç denenedim ama görünce çok hoşuma gitti deneyeceğim. Ellerine sağlık Sevalcim..

Adsız dedi ki...

Benim favori yemeğimdir. Bende sarımsak eklerim. Hiç abartmıyorum çok lezzetli. Çocuklarım bile bayıla bayıla yiyiyor ;)
Ellerinize sağlık..

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe