17 Temmuz 2010 Cumartesi

tava paçanga böreği

Günlerdir yayın yapamıyordum bloggerdan kaynaklanan sorundan dolayı resimler bir türlü açılmadı vınn danmı blogger danmı bilmiyorum. ve nihayet resimlerime kavuştum :) Tatilimizin yavaş yavaş sonuna da geliyoruz. Ayın başında İsviçre'de olmamız gerekiyor. Rüya gibi bir beldedeyiz Cide'de eğer gelmediyseniz görmediyseniz hayatınızda bir kere gelin görün derim. Özellikle loç bölgesini, ılgara mağarasını, Gideros koyunu,Valla kanyonunu, Ilıca şelalesini. Doğa güzelliğinin en dorukta olduğu bir kasaba. Tarifimize geçicek olursak Türkiye'den getirdiğim yufkalardan sararak hazırlamak istedim ama birbirine yapışmış yufkalar, o yüzden diğer malzemelerle tavada buluştu.

malzemeler
2 adet yufka
8 dilim pastırma
2 adet domates
2 adet sivri biber
1 su bardağı kaşar peynir rendesi
karabiber

hazırlanışı

  • Tavayı 1 ym kaşığı margarinle yağlayın 1 adet yufkayı tavaya parçalayarak yerleştirin.

  • Üstüne iri doğradığınız pastırmaları, kaşar peynirini, kabuklarını soyup doğradığınız domatesleri ve biberleri serpin en son karabiberini ekleyin.

  • Diğer yufkayı parçalayarak pastırmaların üzerini örtün. Alttaki yufka nar gibi kızarınca ters yüz yapın. Alt kısma 1 ym kaşığı margarin koyun diğer kısmıda kızarınca sıcak servis yapın.

4 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Ellerine sağlık canım.mutlu pazarlar sevgiler,selamlar

yemekbiraşk dedi ki...

:) teşekkür ederim. bir mukabele...

kalpkurabiye dedi ki...

ah benim memleketimin heryanı güzell:)) canım benim tadını çıkar:)) paçanga böreği de hmhmhm yanii çayımın yanıda boşş:))

yemekbiraşk dedi ki...

Denizcim katılıyorum sana mükemmel bir yer burası üzülelim mi sevinelim mi bilemedim çok keşfedilmemiş çok trustik bir yer değil bunun hem artısını (çok bozulmuyor böylelikle)hem eksisini yaşıyor.
hoşcakal canım :)

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe