13 Mayıs 2014 Salı

çıtır çıtır peynirli börek

çıtır çıtır peynirli börek

Yine arkadaşım Buket'in kahvaltı sofrasında yaptığı bir tarifi yayınlıyorum. Gerçekten çıtır bir börekti genelde yumuşak börekleri severim ben özelliklede kıymalı mis gibi olur.. Bu börek de  bloğum için güzel alternatif oldu..
 
malzemeler
1 kilo taze yufka
2.5 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
yarım kilo beyaz peynir
yarım demet dere otu
yarım demet maydanoz
1 tane yumurta
 
hazırlanışı
Yeşillikleri ince kıyın peyniri ezin yumurta beyazını ekleyin  ve hepsini karıştırın.
1. yufkayı tezgaha yayın üzerine sıvıyağ ve süt gezdirin. 2. yufkayı üzerine serin sigara böreği keser gibi yufkayı önce 4 de sonra 8 e son olarak da 12 ye  bölün peyniri koyup sarın. Üzerine yumurta sarısı çırpın ve üzerine sürün. susam ve çörek otu serperek 200C fırında kızarana kadar pişirin.
 
 

20 yorum:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

ellerınıze sağlık nefıs gorunuyor

Özgen dedi ki...

Çok lezzetli çıtır çıtır görününüyorlar sevgiler...

Nurşen Aksoy dedi ki...

SICACIK ÇITIR ÇITIR BİR BÖREK GİBİSİ VAR MI??NEFİS GÖRÜNÜYOR,ELLERİNİZE SAĞLIK..

Lezzet sarayı dedi ki...

Oooohhh nefiss. Buketin ellerine sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzel görünüyorlar
çıtır çıtır ellerine sağlık

sucukevim dedi ki...

Paylaşımınız için teşekkürler. İftar sofralarında yer verilebilecek bir lezzet

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Merhabalar, bloglar arası gezerken sizi ziyaret ettim. Çok güzel tarifleriniz var; ellerinize sağlık. Daha önce nasıl olmuş da sizi atlamışım. Sizi takibe alıyorum; ziyarete de beklerim, sevgiler Pırıl.

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Börek harika görünüyor doğrusu tam da iftara uygun; süper!!!

selen dedi ki...

Paylaşımınız için teşekkürler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Bayramın ailece sağlıkla, huzurla geçmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

mynethavadurumu.com dedi ki...

ohhh mis valla :)

Adsız dedi ki...

Merhaba uzun zamandır takipçinizim fakat çok ara verdiğinizi görerek üzülüyorum, umarım bir sıkıntınız yoktur..

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

lezzetliyemeklerperisi dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR

Bulbulunyeri dedi ki...

Sağlıkla, neşeyle geçen bir bayram dileğiyle, bayramın kutlu olsun.
Sevgiyle kal.

handan dedi ki...

handan sofralarınız muhteşem barbunya pilaki tarif
ini yazmamışsınız

Unknown dedi ki...

Merhabalar Moda -
sitemiz sizlere daha iyi hizmetler sunmak amacıyla artık yayında Kadınlar için moda artık yeni trendlerle bizde Astroloji deyince ilk aklınıza gelen biz olalım Aşk yılında sizlere yepyeni bir heyecan katmaya geliyoruz. Modaloji .com Takipte kalın ;)

Yemekyap dedi ki...

nefis bir tarife benziyor kesinlekle deneyecegim...

lezzetiharikalarmutfagi dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar.

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe