2 Ocak 2015 Cuma

hawaii toast / havai tost

Aslında niyetim bu tarifi dün yayımlamaktı tam gününe uygun olacaktı tatil maaile  evde daha ne olsun ama olmadı ben uygun bir zaman ayarlayamadım kısmet bugüne belki hafta sonu kahvaltınıza yapabilirsiniz..

Hawaii tostu nicedir yapmak istiyordum 1950 ler de Almanya'da çok popülermiş her yerde gözüme takılıyor ve tadını çok merak ediyordum. Çünkü ananas uzak doğu yemeklerinin içinde beni rahatsız etmiyor hatta beğeniyorum. Uzun lafın kısası ben hiç beğenmedim hatta yiyemedim keza çocuklar da öyle bir tek eşim beğendi. Denemek isteyenler için çok basit olan tarifini eklemek istedim.
Afiyetle..

konserve yada taze ananas dilimleri
emmantaler, gruyere yada dil/kaşar peynir dilimi
jambon dilimi (Türk bakkalında jambon olmadığından hindi göğüs kullandım)


Önce tost ekmeklerinin üzerine tereyağı sürüyoruz. Üzerine jambon dilimi koyuyoruz. Onun üzerine ananas dilimini ve en üste peynirimizi koyup 200C fırında peynir eriyene kadar pişiriyoruz. ve kirazla süslüyoruz (kullanmadım keza evde yoktu)

hawaii tost

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe